På grunn av at vår kontorsekretær skal gå ut i fødselspermisjon ved nyttår, lyser vi ut følgende stilling:
Vi legger vekt på personlig egnethet. Erfaring fra tidligere relevant arbeid er en fordel.
Vi kan tilby varierte og spennende arbeidsoppgaver, trivelig kontorfellesskap sentralt i Bergen og gode ordninger for ansatte.
• Betjene sentralbord
• Postbehandling
• Ajourhold av medlemsdatabase
• Utleie av lokale
• Annonsering
• Medlemskontakt og kontakt med frivillige
• Håndtering av regnskapsbilag
Alle ansatte må bekjenne kristen tro og er forpliktet på våre lover og vårt verdidokument. Lønn, pensjons- og arbeidsforhold etter ImFs regulativ.
Ønsker du mer informasjon om stillingen, er du velkommen til å ta kontakt med oss. Ring kontorleder Signe Olise Berg (957 28 206) for en uforpliktende samtale.
Er dette noe som kan være aktuelt for deg? Send kortfattet søknad med CV innen 1. oktober 2024 til: post@betlehem.no.
• Gode administrative evner
• Evne til å utføre både mange varierte arbeidsoppgaver og rutinearbeid
• Erfaring innen data, word og excel
• Idealisme, pågangsmot og godt humør
• Et hjerte for å være med i vårt store oppdrag i byen: at evangeliet blir forkynt slik at mennesker blir frelst og bevart i troen på Jesus Kristus.
På grunn av arbeidets karakter, er det ønskelig om søker blir en del av forsamlingen vår.