Vi oppretter en ny stilling i opptil 100 % som skal ivareta administrative oppgaver i skolens daglige drift, samt ha ansvar for drift, utleie og markedsføring av lokalene på stedet.
Administrative oppgaver knyttet til skoledriften er blant annet rapportering til offentlige myndigheter, oppfølging av interne rutiner, betjene studenters administrative behov, og utføre sekretæroppgaver for rektor.
Oppgaver knyttet til driften på stedet innebærer oppfølging og drift av internatvirksomhet i kursperioder, og markedsføring og tilrettelegging av utleie ellers i året. Det innebærer også drift av sommerpensjonat. Driftsleder har også ansvar for øvrig personell som jobber på kjøkken og pensjonat.
Jobben er svært allsidig, med alt fra små praktiske oppgaver til strategisk utvikling.
• Engasjement for ungdom, misjon og bistand
• Kan jobbe systematisk, nøyaktig og selvstendig
• Serviceinnstilt
• Gode evner til å bygge nettverk
• Initiativrik og fleksibel
• Gode administrative egenskaper
• Bachelorgrad i økonomi og administrasjon. Erfaring kan veie opp for formell utdanning
• Erfaring med markedsføring
• Erfaring med personalledelse
• Gode datakunnskaper
• Gode muntlige og skriftlige norsk- og engelskkunnskaper
• Personlig egnethet vil bli vektlagt
Kreativt internasjonalt arbeidsmiljø med kunnskapsrike kolleger. Lønn etter avtale. Gode forsikringer og pensjonsordning.
Den som tilsettes må dele skolens kristne verdigrunnlag og grunnsyn. Noe reisevirksomhet i Norge og utlandet må påregnes.
For nærmere opplysninger, kontakt rektor Øystein Ruud på 99 55 77 86.
Søknadsfrist: 23. april.
CV med referanser samt søknadstekst sendes til hald@hald.no eller enkel søknad på finn.no. FINN-kode 297474194.