Trives du med å skape langsiktige, gode relasjoner med nøkkelkunder? Knif Trygghet Forsikring er i positiv utvikling og satser offensivt på fremtiden. Til vår KAM-avdeling søker vi nå etter erfaren key account manager som vil sikre, utvikle og modernisere samarbeidet med bedriftens aller viktigste kunder og eiere.
Vi tilbyr både skade- og personforsikring til våre kunder. Om du jobber bredt eller som spesialist innenfor noen av disse områdene, oppfordrer vi deg til å søke.
Vi ser etter deg som gjennom et sterkt engasjement vil være en tydelig pådriver i utviklingen av relasjon og kundepotensialet. Vi ønsker at du er verdifokusert, har integritet og er vennlig, engasjert og redelig. Du bryr deg om dine kollegaer og kunder, og har evne og vilje til å lykkes sammen med dine kollegaer.
Som KAM handler det om å kunne forstå kundens virksomhet og deres behov, og gjennom analyse kunne identifisere muligheter og lage skreddersøm som er forankret i selskapets risikoappetitt.
KAM avdelingen samarbeide tett med øvrige avdelingene og kollegaene i markedsavdelingen. Stillingen rapporterer direkte til leder av KAM-teamet. Gjennom et sterkt engasjement og eierskap til avdelingen og selskapets strategi, vil du være en sterk pådriver i utviklingen av din rolle.
Vi søker etter deg som
- ønsker å ha ansvar for egen kundeportefølje og utvikle egne kunder og portefølje i samsvar med selskapets strategi
- tar resultatansvar for volum og lønnsomhetsutvikling av egen KAM-portefølje
- har bachelor i økonomi og administrasjon eller tilsvarende. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
- er en god relasjonsbygger og har erfaring med store kunder/samarbeidspartnere
- har minimum 3-5 års dokumentert forsikringserfaring fra bedriftsmarked
- er forhandlingsvant, fordel med erfaring fra offentlige anskaffelser
- har meget god muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk og engelsk
- kan dokumentere gode resultater
- er en utpreget relasjonsbygger med sterkt kundefokus som motiverer og skaper resultater med ulike type mennesker
- har god forsikrings- og forretningsforståelse, samt gjennomførings- og samarbeidsevner
- motiveres av egne og selskapets mål
- ønsker å dele kunnskap og bidra positivt i selskapet
- har evnen til å jobbe selvstendig og strukturert, samtidig som du kan samarbeide godtpå tvers av avdelingene
Stillingens hovedoppgaver
- bevare, pleie og utvikle relasjon med selskapets kunder
- utvikle og lede kundeteam på større kunder
- iverksette aktiviteter i samarbeid med kundene for å sikre kvalitet og resultatoppnåelse i porteføljen (skadeforebyggende/risikoreduserende aktiviteter)
- samarbeide godt med selskapets skadeforebyggende ressurser
- gjennomføre aktiviteter i henhold til selskapets kundeprogram
- holde seg oppdatert på informasjon knyttet til kunder og markedet, dele informasjon internt med kollegaer, team, avdeling og øvrige, relevante, interne interessenter
- være en «tydelig stemme» som formidler ønsker og krav til fagmiljøet vedrørende konsepter, produkt og pris, forventninger fra kunder og markedet
- bidra til å skape organisasjonskultur etter Knif Trygghets verdier
- opprettholde og videreutvikle et godt samarbeid med de øvrige selskapene og tjenestene i «Knif-familien»
Vi tilbyr
- en spennende, utfordrende og variert arbeidshverdag
- muligheter for å være med og påvirke selskapets fremtid
- muligheter for faglig og personlig utvikling
- konkurransedyktige betingelser
- et vennlig og uformelt arbeidsmiljø
Kontakt og frist
Kontaktperson for stillingen er Leder av KAM – Vigdis Granum mobil 47476941 eller markedsdirektør Samuel Norstad mobil 90813771.
Søknadsfrist er 9.1.2022. Søknad sendes via vår portal hos jobbdirekte.no
Vår personvernerklæring